Usein kysyttyä palveluistamme
Onko sinulla kysymyksiä? Täältä löydät vastaukset – palveluistamme, tuotteistamme ja Pullot ja purkit -verkkokaupasta tilaamisesta.
Kysymyksiä verkkokaupasta ja tuotteistamme
Pullot ja purkit on luotettava kumppanisi, jos:
- etsit korkealaatuisia pakkausratkaisuja elintarvikkeille ja kosmetiikalle,
- arvostat 20 vuoden markkinakokemusta,
- tarvitset laajan valikoiman toiminnallisia ja esteettisiä tuotteita,
- haluat räätälöidä pullot ja purkit yksilöllisesti,
- arvostat houkuttelevia paljousalennuksia ja
- haluat hyödyntää asiantuntijoiden henkilökohtaista neuvontaa.
Pullot ja purkit -verkkokaupan hakutoiminto on intuitiivinen: Klikkaa verkkosivun yläosassa olevaa hakukenttää ja kirjoita haluamasi tuote tai aihe. Sopivat hakutulokset näkyvät välittömästi – voit valita tuotteista, kategorioista, opasartikkeleista ja resepteistä.
Löydät tuotteen numeron verkkokaupan tuotesivulta tuotteen nimen alapuolelta.
Verkkokaupassamme voit räätälöidä lähes kaikki tuotteet yksilöllisesti. Pullojen ja purkkien tuotesivuilla on konfiguraattori, joka ehdottaa sinulle sopivia korkkeja. Sinä päätät, mikä korkki sopii parhaiten tarpeisiisi. Valitsemalla sopivan korkin voit lisätä sen ostoskoriin valitsemasi tuotteen kanssa.
Arvostamme rehellisiä arvioita tuotteistamme ja palvelustamme. Näin voimme oppia paremmin ymmärtämään tarpeitasi ja parantaa tarjontaamme jatkuvasti. Asiakkaidemme kokemusten läpinäkyvään viestintään käytämme luottosertifikaatteja, kuten Trusted Shops.
Kysymyksiä tilauksesta
Käytä mielellään tilausvaihtoehtoa verkkokaupassamme. Se tarjoaa yleiskatsauksen koko valikoimaamme ja monia räätälöintivaihtoehtoja. Erilaisten kategorioiden ja käytännöllisen hakutoiminnon ansiosta löydät nopeasti ja helposti sopivat purkit, pullot ja tarvikkeet.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme, erityistoiveita tai suurten määrien saatavuudesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Esittelemme verkkokaupassamme kaikki tuotevalikoimamme tuotteet. Löydät haluamasi artikkelit joko erilaisten kategorioiden ja suodattimien avulla tai hakupalkin kautta, joka löytyy jokaisen sivun yläosasta.
Klikkaamalla tuotteen kuvaa siirryt tuotteen tarkemmat tiedot -sivulle. Sieltä löydät tarkempia tietoja, kuten mitat, perusmuodon ja painomahdollisuudet. Voit myös räätälöidä suurimman osan tuotteista: valittavana on eri tilavuuksia, värejä, korkkivaihtoehtoja ja lisäosia. Lisäksi näet paljousalennukset, kun tilaat suurempia määriä.
Kun olet räätälöinyt tuotteesi, lisää ne haluamassasi määrässä ostoskoriin. Tämän jälkeen voit joko tarkistaa ostoskorin sisällön tai siirtyä suoraan kassalle.
Tilauksen viimeistelyssä (Check out) sinulla on kolme vaihtoehtoa:
- Kirjaudu olemassa olevaan asiakastiliisi.
- Luo uusi asiakastili.
- Tee tilaus vieraana.
Tilausprosessin aikana voit muokata laskutus- ja toimitusosoitettasi sekä valita eri maksutapa- ja toimitusvaihtoehtoja. Saat myös yhteenvedon valitsemistasi tuotteista ennen maksullisen tilauksen tekemistä. Lopusta huolehtii tiimimme yhteistyössä toimituskumppaneidemme kanssa.
Jos sinulla on verkkokauppaamme alennuskoodi, voit käyttää sen helposti tilauksesi yhteydessä: lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja klikkaa ”Siirry ostoskoriin”. Sieltä löydät painikkeen ”Lisää kuponki”. Klikkaa painiketta, kirjoita alennuskoodisi ja paina ”Hae”. Alennuskoodi otetaan käyttöön tilauksen viimeistelyn yhteydessä.
Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa. Poikkeuksena ovat yksilöidyt tuotteet, kuten painatukset. Huomaa, että peruutustilanteessa palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Yritysasiakkaille ei ole lakisääteistä peruutusoikeutta.
Täältä löydät lisätietoja tilauksen peruuttamisesta.
Jos toimitetun tuotteen laatu ei vastaa odotuksiasi, voit aina tehdä reklamaation. Mahdollisissa kuljetusvaurioissa asiakaspalvelumme on käytettävissäsi ja löytää kanssasi sopivan ratkaisun.
Palautuskustannukset riippuvat tuotteiden määrästä ja koosta. Yleisesti ottaen postin tai pakettipalvelun kautta tehtävistä palautuksista aiheutuu pienemmät kustannukset kuin rahtikuljetuksista. Saat tarkempia tietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kysymyksiä asiakastilistä
Jos teet ensimmäistä kertaa tilauksen verkkokaupassamme, luo uusi asiakastili. Tämä edellyttää etu- ja sukunimen, sähköpostiosoitteen ja postiosoitteen antamista. Lisäksi asetat henkilökohtaisen salasanan. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostitse vahvistuksen asiakastilistäsi.
Jos olet jo asiakas, kirjaudu asiakastilillesi käyttämällä rekisteröityä sähköpostiosoitetta ja salasanaa.
Asiakastililläsi voit muokata tietojasi yksilöllisesti. Voit päivittää esimerkiksi etu- ja sukunimen, syntymäajan, osoitteen, sähköpostiosoitteen sekä salasanan henkilökohtaisen profiilisi kautta. Lisäksi voit muokata maksutapojasi ja asiakastyyppiäsi (yksityinen tai yritys).
Jos olet unohtanut salasanasi, voit palauttaa sen asiakasportaalin kirjautumissivulla. Asiakaskirjautumisen vasemmalla puolella on linkki ”Olen unohtanut salasanani”. Syötä rekisteröity sähköpostiosoitteesi ja napsauta ”Lähetä sähköpostia”.
Saat sähköpostin, jossa on linkki salasanan palauttamiseen. Klikkaa linkkiä ja aseta uusi salasana. Tämän jälkeen voit käyttää asiakastiliäsi normaalisti.
Kysymyksiä asiakaspalvelusta
Paljon tietoa tuotteistamme löydät suoraan verkkokaupasta tuotesivuilta. Klikkaa valitsemaasi tuotetta yleisnäkymässä saadaksesi lisätietoa koosta, muodosta, tilavuudesta, väristä ja lisävarusteista.
Jos tarvitset lisätietoja, kuten vaatimustenmukaisuusilmoituksia tai teknisiä piirustuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tiimimme vastaa mielellään myös kysymyksiin tuotteiden saatavuudesta tai räätälöinneistä. Löydämme yhdessä parhaan ratkaisun tarpeisiisi.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme milloin tahansa sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai käyttämällä yhteydenottolomakettamme. Jos haluat keskustella asiasta henkilökohtaisesti palveluneuvojan kanssa, voit soittaa meille: maanantaista torstaihin klo 9–16 ja perjantaisin klo 9–14 numeroon +49 2623 6061861.
Kysymyksiä yritysasiakkailta
Kyllä, verkkokaupastamme voivat tilata sekä yksityiset että yritysasiakkaat. Yritysasiakkaan etu: Kun olet kirjautunut asiakastilillesi, näet hintamme ilman arvonlisäveroa.
Kyllä, voit rekisteröityä verkkokauppaamme yritysasiakkaana. Valitse rekisteröityessäsi asiakasportaalissamme vaihtoehto ”Yritys”. Rekisteröinnin vahvistamiseksi tarvitsemme nimesi, osoitteesi, yrityksen nimen ja ALV-tunnisteen.
- Yli 2500 tuotetta kaikkiin tarpeisiin
- Yksilölliset räätälöinnit monipuolisten muotojen ja korkkivaihtoehtojen ansiosta
- Nopeat toimitusajat ja pikatoimitusvaihtoehto – koko Euroopassa
- Yksilölliset painatukset – jo 50 kappaleesta alkaen
- Neutraali lähetyspakkaus ja lavakuljetukset
- Joustavat määrävaihtoehdot: jopa 40 % paljousalennukset
- Henkilökohtainen asiantuntijaneuvonta
Ei, myös yritysasiakkaat voivat tehdä tilauksia verkkokaupassamme alkaen yhdestä kappaleesta.
Jos et löydä verkkokaupastamme sopivia vaihtoehtoja valikoiman, räätälöinnin tai paljousalennusten osalta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tiimimme laatii sinulle yksilöllisen tarjouksen.
Verkkokaupassamme saat houkuttelevia paljousalennuksia, jotka voivat olla jopa 40 % yksikköhinnasta.
Verkkokauppamme kautta tilattaessa ei ole mahdollista ostaa laskulla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saat lisätietoa tästä asiasta.
Jos haluat henkilökohtaisesti varmistua tuotteidemme laadusta tai soveltuvuudesta tarpeisiisi, voit pyytää näytteitä. Ilmoita meille haluamiesi tuotteiden tuotenumero yhteydenottolomakkeella, niin toimitamme sinulle sopivat näytteet.